Tillbaka på ruta ett .

Ja börja blogga igen kanske, efter flera månaders uppehåll.

Det bästa jag gjort under året hittills är att säga upp mig på grillen och börjat jobba på caféet i roma istället. Det finns väl både för och nackdelar med att jobba i roma, men jag trivs hittills så det är väl det viktigaste. Det blir däremot mindre tid med J, eftersom vi bor och jobbar ganska långt ifrån varann. Men det kanske är bra ? Och sen så blir det inte att jag kan träffa Sophie Sjöberg lika mycket längre eftersom jag inte är i stan lika ofta. Men vi får se till att träffas ändå .

Du kanske vill göra allt du känner för, och kanske blir de då för lite tid för mig ? Jag vill inte komma i andra hand, och vill du hellre festa och göra "singel-grejer", så fine, men tro inte att jag sitter och väntar på att du kommer hem. Förhållanden går ut på att ge och ta, inte bara ta. Och jag vill inte ge något mer om jag inte kan få något tillbaka.


Kommentarer
Postat av: Anonym

BRA DÄR

Se till att uppdatera minst en gång om dagen :D

2010-03-06 @ 12:23:25
URL: http://kaffegurt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0