Min ros ..

Sjutton, min ros dör ju !

Just nu försöker jag övertala J att vi ska köpa en katt, men det går lite trögt. Sen tvättar jag hans kläder. Var ute och gick med Oliver för en stund sen, och vi var uppe och hälsade på Jocke en sväng. Idag håller jag på med min otroligt jobbiga bantningskur, det är jobbigt att äta nyttigt. Tur man inte behöver göra de allt för ofta. Har just läst att man inte kan gå ner i vikt av att inte äta, eller jo men sen gick man ju upp igen för man sabbar sin förbränning på nå vis. Nu är jag inte ute efter att gå ner massa kilon, mest bara att få den bikini kropp jag vill ha ;p

Jag vill slinga håret igen, vem ska jag nu få som hjälper mig med det då?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0