Vååår tack !!

Ibland känns livet så underbart, men ibland känns det som att allt dras ifrån mig .

Arbetar dagen slut för idag. Ska städa i ordning här sen vidare och städa på nästa ställe. Ledig i helgen och de ska bli sjukt skönt. Jag vill se bio i helgen så jag hoppas att jag kan få med någon på det.

Jennie Jacobsson, jag saknar dig jätte jätte mycket. Jag vill ha det som vi hade det förut. Det var helt klart oslagbart. Det finns ingen tid i världen som slår våran. Och jag vill ha tillbaka den tiden. Jag kan helt klart säga att du alltid kommer att vara min bästa vän och jag älskar dig .

Hoppas min syster har det bra i chile där hon befinner sig just nu. Hon har de ju iaf varm och gott till skillnad från oss här. Nu får de fasen ta och bli vår.


Kommentarer
Postat av: Anonym

ja din syster har det mycket bra i chile och har fått soleld i dag. hehehe

nej men du gå och skaffa skype medej. låna mammas cam och hörlurar typ. eller hemma hos pappa för hans cam har ju mic,

<3

2010-03-12 @ 19:16:39
URL: http://kaffegurt.blogg.se/
Postat av: Jennie

Jag Saknar dig oxå, vi måste träffas snart för vi har mycke att prata om. så otroligt mycke som hänt nu när vi inte setts! Men nu jobbar jag idag, vet inte när jag e ledig nästa gång :(

2010-03-16 @ 11:54:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0