Blää trött .

Vaknade kl 7 i morse, fast jag har sovmorgon. Har sovit på min soffa i natt och det var då helvete vad man sover dåligt på den. Det vill jag inte göra om om jag inte blir tvungen. Börjar jobba kl 3 och då ska jag stå och göra kroppkakor heela dagen ungefär. Det är en jäkla massa iaf. Innan jobbet ska jag nog ut och springa en sväng tror jag. Vill ut och rensa huvudet lite. Behöver få tänka. Plus att utöver alla ens bekymmer så blir man ju bara mer och mer deprimerad av all denna hemska snö. Nu får det väl ändå vara nog. Jag skulle göra allt för att få åka iväg till värmen nu. Vill bara ligga på beachen där det är typ 30 grader. Men man har ju inte dom pengarna tyvärr. Men det ska jag ha i höst, och vill ingen åka med så åker jag lätt iväg själv. Det tvekar jag inte en sekund på.

Hämnd där vänskap går över hat ?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0